Godmorgon

Godmorgon alla söta läsare ! :)
Igår fick ja hem alla mina kläder ifrån hm , so happy men orkar inte ta kort så ni får helt enkelt se
när ja gör dagens outfit osv, så ser ni dom hehe ..
Idag är de lång dag i skolan , usch på det! Efter skolan ska ja gå o fixa mina naglar, Cassie ska hänga med mig
så de blir riktigt nice om dom nu kan göra på mina naglar ime att ja har blåmärken under naglarna ( helt sjukt ja vet) men allafall , hoppas de går ändå..


Juste, var på torp igår och beställde tid hos en frisörsalong där inne, jag har tid på lovet så ett tag kvar och mitt hår är ju ganska slitet pga att ja har plattat de varje helg nu , så ja de blir toffs i bulle varje dag fram till dess och massa inpackningar så ja hoppas de blir bättre för sen ska ja ju ljusa upp mitt hår rejält mkt och de kmr ju slitas osv.

Lägger upp bilder sen från dagen
ppusss


Kommentarer
Postat av: ida

yes. :) jag skulle också behöva klippa mig. :P

2010-01-28 @ 12:23:18
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0